footer cafemiks

بهترین مارک قهوه فوری کدام است ؟! + مقایسه

بهترین مارک و برند قهوه فوری

بهترین مارک قهوه فوری ، سوالیست که همه روزه از ما می شود . اینکه کدام برند از قهوه فوری را بخریم که از همه بهتر باشد ، یکی از مسائلیست که فکر بسیاری از مشتریان را به خود مشغول کرده است . چرا که هرکسی مایل است در قبال پولی که پرداخت می کند ، بهترین و با کیفیت ترین جنس موجود در بازار را خرید کند . به همین دلیل امروز در نسکافه آنلاین تصمیم گرفتیم تا بهترین و با کیفیت ترین نوع قهوه فوری را به شما مشتریان عزیز معرفی کنیم تا با خیالی راحت و آسوده خرید خود را انجام دهید .

انواع مارک های این محصول

به طور کلی اگر بخواهیم انواع برند های این محصول را برای شما معرفی کنیم ، باید به علی بلک ، سندی و دژاوو اشاره کنیم . چرا که این ها در حال حاضر پرفروش ترین و محبوبترین برند های بازار ایران و جهان می باشد . که هریک طرفداران خاص خود را دارند . عده ای می گویند که علی کافه بهترین مارک است اما عده ای معتقدند که دژاوو حرف اول را می زند . اما امروز قصد داریم تا به عنوان فروشنده ای بی طرف بهترین مارک این محصولات را به شما معرفی کنیم .

[Product_Table id=’2445′ name=’قهوه فوری’]

بهترین و با کیفیت ترین قهوه فوری کدام است ؟!

ابتدا بگذارید نگاهی به لیست قیمت این محصولات بی اندازیم . همانطور که می بینید علی بلک از همه گران تر است . یکی از دلایل گرانی این مارک قهوه فوری ، قیمت دلار است . چون همانطور که می دانید علی بلک ، شرکتی مالزیایی است و به دلیل نوسانات و افزایش نرخ ارز ، این برند ، گرانتر است . اما به نظر ما ، با وجود گران تر بودن ، ارزش خرید را دارد چرا که این مارک یکی از خوش طعم ترین و لذیذ ترین قهوه های فوری است که میتوان نوشید و مصرف کرد . به همین دلیل رتبه 1 را به قهوه فوری علی بلک می دهیم .

بین دو برند باقی مانده ، یعنی دژاوو و سندی ، بدون شک دژاوو از کیفیت بالاتری برخوردار است . این امر را نه تنها ما ، بلکه تمامی مشتریانی که هر دو این محصولات را خریداری کرده اند تایید می کنند . چرا که در عین قیمت مناسب آن ، از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است که طعم بسیار خوب آن می تواند شما را به یکی از مشتریان همیشگی این برند تبدیل کند .

و در آخر رتبه سوم بهترین مارک قهوه فوری را به برند ایرانی سندی می دهیم . این برند در تلاش است که با رقبای خارجی خود رقابت کند و در میدان رقابت پیروز شود . طعم این برند نیز خوب و لذیذ است . اما در مقایسه با 2 برند قبلی ، هنوز نیاز به تلاش بیشتری برای افزایش کیفیت خود دارد .

نظر شما در این باره چیست ؟!

این نظر ما و بسیاری از مشتریان همیشگی ما بود . اگر شما نیز تجربه خریدن و نوشیدن قهوه های فوری را دارید ، با کیفیت ترین نوع آن را به ما معرفی کنید تا از نظرات شما عزیزان استفاده کنیم و با موجود کردن و فروش آن به سایر مشتریانمان ، گامی بلند در کسب رضایت مشتری برداریم .

5%
قهوه بلک کافی چنسینگ دار از محصولات شرکت کافه آرت از با کیفیت ترین قهوه فوری های موجود در بازار می باشد که می توانید از سایت نسکافه آنلاین تهیه...
5,500,000
5,200,000
تومان
/5
3%
کافی میکس آلتونسا ۴۸ عددی عمده نوعی نوشیدنی است که با ترکیب قهوه، شیر و قند تهیه می شود. این محصول به دلیل وجود تمام اجزای لازم برای تهیه قهوه،...
4,050,000
3,940,000
تومان
/5
3%
فروش فومر نستله یک کیلویی عمده کارتن با بهترین قیمت خرید به صورت عمده و نکی در فروشگاه حضوری و اینترنتی نسکافه آنلاین با تضمین اصالت سلامت کالا و ارسال...
3,600,000
3,480,000
تومان
/5
6%
کاپوچینو کلاسنو عمده یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوشیدنی‌های قهوه در سراسر جهان است. این نوشیدنی اصلی ایتالیایی بوده و از ترکیب قهوه اسپرسو، شیر گرم و بعضی وقت‌ها از...
3,200,000
3,000,000
تومان
/5
single post instagram banner

4 پاسخ

  1. سلام وقتتان بخیر،آیا فرقی بین قهوه فوری برندنستله درترکیه با ایران دارد،ازلحاظ کیفیتی؟؟

    1. سلام دوست عزیز، در برندهای ایرانی از شکر بیشتری استفاده میشه و برعکس در برند ترکیه‌ای مقدار کافئین و تلخی بالاتر می‌باشد و از لحاظ کیفیتی تفاوت ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *