footer cafemiks

خرید اینترنتی کاپوچینو به قیمت استثنایی !

خرید آنلاین انواع کاپوچینو با ارسال فوری درب منزل

این روزها با افزایش بیماری کرونا ویروس ، رفت و آمد کمی سخت و دشوار شده است . بنابراین عده ای مایلند خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند . ما نیز تصمیم گرفتیم تا تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . تا در آسایش و آرامش سفارشات خود را دریافت کنید . از این پس شما علاقه مندان نوشیدنی های کافئین دار میتوانید خرید اینترنتی کاپوچینو را از سایت نسکافه آنلاین انجام دهید .

  • مزایای خرید آنلاین کاپوچینو

درصورتی که سفارشات خود را از طریق سایت ما انجام دهید . قطعا از تخفیف های ویژه ای برخوردار می شوید . کافیست قیمت های موجود در سایت ما را با دیگر سایت ها بررسی کنید تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید . علاوه بر این قیمت های خرید اینترنتی کاپوچینو در نسکافه آنلاین به صورت روزانه به روز می شوند . و شما عزیزان میتوانید هر روز صبح آن ها را چک کنید تا خریدی به صرفه و  رضایت بخش داشته باشید  .

  • نحوه ثبت سفارش به صورت اینترنتی

چانچه مایل هستید خرید کنید کافیست ابتدا جدول قیمت ها را در پایین همین صفحه مشاهده کنید . سپس از طریق شماره تلفن های درج شده در تصاویر ، و یا آیدی شبکه های اجتماعی که در آخر این محتوا نوشته شده با ما تماس بگیرید . ما در کمترین زمان ممکن کاپوچینو های شما را ارسال خواهیم کرد .

  • نحوه دریافت سفارشات

پس از تماس و واریز وجه ، سفارشات شما را به وسیله پیک ارسال خواهیم کرد و کمتر از 24 ساعت به دست شما خواهد رسید و شما میتوانید هزینه آن را به پیک پرداخت کنید .

  • قیمت محصولات 

قیمت کاپوچینو های تورابیکا ، گود دی ، آلتونسا و دژاوو به صورت زیر است . این قیمت ها کاملا دقیق بوده و به صورت روزانه آپدیت می شوند .

[ninja_tables id=”707″]

تماس با ما و ثبت سفارش

برای خرید محصولات شما می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام به صورت 24 ساعته با ما در ارتباط باشید . و سوالات خود را در این زمینه مطرح کنید . علاوه بر این محصول ، ما در زمینه فروش عمده کافی میکس نیز فعالیت داریم که میتوانید به این صفحه مراجعه کنید .

5%
قهوه بلک کافی چنسینگ دار از محصولات شرکت کافه آرت از با کیفیت ترین قهوه فوری های موجود در بازار می باشد که می توانید از سایت نسکافه آنلاین تهیه...
5,500,000
5,200,000
تومان
/5
3%
کافی میکس آلتونسا ۴۸ عددی عمده نوعی نوشیدنی است که با ترکیب قهوه، شیر و قند تهیه می شود. این محصول به دلیل وجود تمام اجزای لازم برای تهیه قهوه،...
4,050,000
3,940,000
تومان
/5
3%
فروش فومر نستله یک کیلویی عمده کارتن با بهترین قیمت خرید به صورت عمده و نکی در فروشگاه حضوری و اینترنتی نسکافه آنلاین با تضمین اصالت سلامت کالا و ارسال...
3,600,000
3,480,000
تومان
/5
6%
کاپوچینو کلاسنو عمده یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوشیدنی‌های قهوه در سراسر جهان است. این نوشیدنی اصلی ایتالیایی بوده و از ترکیب قهوه اسپرسو، شیر گرم و بعضی وقت‌ها از...
3,200,000
3,000,000
تومان
/5
single post instagram banner

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *