footer cafemiks

هات چاکلت چیست و تاریخچه آن چگونه است ؟ + تصویر

هات چاکلت و تاریخچه آن

هات چاکلت یکی از خوش طعم ترین و دلپذیر ترین نوشیدنی هایی است که در فصل های سرد به خصوص زمستان ، طرفداران بی شماری را دارد . در این مقاله از نسکافه آنلاین قصد داریم تا تاریخچه این نوشیدنی خوش طعم را به شما عزیزان معرفی کنیم . پس با ما همراه باشید .

هات چاکلت که نام دیگر آن شکلات داغ می باشد ، از قطعات بسیار ریز و رنده شده شکلات و یا پودر کاکائو که در آب جوش حل میشود به دست می آید . البته برخی از افراد تمایل دارند آن را با شیر داغ سرو کنند . که طعم بسیار بهتری پیدا می کند .

شاید برای شما هم جالب باشد . اما باید بدانید که شکلات ها از ابتدا به صورت جامد نبودند و اولین شکلات جامد در سال 1839 میلادی تولید شد . تا قبل از آن شکلات ها را به صورت مایع و یا همان هات چاکلت سرو می شدند.

هات چاکلت در زمان های بسیار دور ، به عنوان یک نوشیدنی جادویی ، انرژی زا و معجزه آسا شناخته می شد . در زمان های قدیم برای پاداش دادن به رزمندگان عالی رتبه ، شکلات مایع و داغ هدیه می دادند .که بسیار مورد استقبال آن ها قرار می گرفت و چندین بار در طول روز آن را مصرف می کردند .

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان ، این نوشیدنی دارای چندین نوع ترکیبات غذایی مختلف است که مصرف آن برای همه افراد توصیه می شود . به طوری که اگر شما هفته ای یک فنجان شکلات داغ مصرف کنید ، در سنین بالا هرگز به آلزایمر دچار نخواهید شد .

سخن پایانی

در این مقاله از نسکافه آنلاین ، به معرفی شکلات داغ پرداختیم . شما میتوانید انواع هات چاکلت های چوکو لاتو ؛ ترابیکا و مولتی کافه را از سایت نسکافه آنلاین به صورت عمده و زیر قیمت بازار تهیه کنید .

5%
قهوه بلک کافی چنسینگ دار از محصولات شرکت کافه آرت از با کیفیت ترین قهوه فوری های موجود در بازار می باشد که می توانید از سایت نسکافه آنلاین تهیه...
5,500,000
5,200,000
تومان
/5
6%
کاپوچینو کلاسنو عمده یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوشیدنی‌های قهوه در سراسر جهان است. این نوشیدنی اصلی ایتالیایی بوده و از ترکیب قهوه اسپرسو، شیر گرم و بعضی وقت‌ها از...
3,200,000
3,000,000
تومان
/5
16%
کافی میکس ترابیکا سوسو susu عمده محبوب است زیرا برندهای مختلفی از قهوه میکس سوسو در بازار موجود است که هر کدام فرمولاسیون و طعم منحصر به فرد خود را...
3,200,000
2,700,000
تومان
/5
9%
کاپوچینو ترابیکا رژیمی عمده یک نوشیدنی کافئینی است که با استفاده از شیر نسبتاً کم و قهوه اسپرسو تهیه می‌شود. این نوشیدنی معمولاً در رژیم‌های کاهش وزن یا رژیم‌های مخصوص...
2,900,000
2,650,000
تومان
/5
single post instagram banner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *