footer cafemiks

بهترین مارک کاپوچینو + جدول قیمت ها

خرید بهترین مارک کاپوچینو

بهترین مارک کاپوچینو کدام است . تقاوت قیمت های آن ها در چیست ؟! . امروز میخواهیم در نسکافه آنلاین ، به بررسی این موضوع بپردازیم و انواع مختلف برند های کاپوچینو را بررسی کنیم . بر خلاف عده ای از مردم که قهوه کاپوچینو خور حرفه ای هستند و به خوبی فرق بین کاپوچینو خوب و بد را تشخیص می دهند . دسته دیگری نیز وجود دارند که اطلاعات زیادی راجع به این موضوع ندارند . در این پست می خواهیم بهترین برند های این محصول را از نظز طعم و قیمت بررسی کنیم . و نحوه تهیه آن به قیمت ارزان را توضیح دهیم .

برند های زیادی از این نوشیدنی در بازار وجود دارد . اما همانطور که می دانید همه آن ها خوش طعم نیستند . مارک های متفرقه زیادی وجود دارد که نوشیدن آن ها زیاد دلچسب نیست و فقط دارای قیمتی بسیار پایین و ارزان هستند . موارد زیر را میتوان به عنوان برند های محبوب و درجه یک  دانست .

کاپوچینو گوددی

بدون شک کاپوچینو های گود دی را میتوان به عنوان مرغوب ترین و برترین کاپوچینو موجود در ایران نام برد . این برند اندونزیایی مهارت بسیار ویژه ای در تولید Cappuccino داراست . این محصول در ایران در بسته بندی های 30*6 به وزن 25 گرم به صورت تکی ، بسته ای و کارتنی به فروش می رسد . به عقیده بسیاری گود دی رتبه نخست بهترین مارک کاپوچینو را ازآن خود کرده است .

کاپوچینو تورابیکا

تورابیکا را نیز میتوان در مقام دوم برند های برتر کاپوچینو دانست . تفاوت این دو محصول یکی در قیمت و تعداد بسته بندی آن است . و دیگری طعم آن ها . که گوددی کمی شیرین تر از تورابیکا می باشد . تورابیکا در بسته های 20*12 با وزن 25 گرم به فروش می رسند . چنانچه مایل به تهیه این محصول هستید ، میتوانید به مراجعه به صفحه خرید عمده کاپوچینو  آن را با قیمتی مناسب تهیه و خریداری کنید .

کاپوچینو آلتونسا

آلتونسا نیز یکی دیگر از مارک های خوب کاپوچینو است . این برند از کشور ترکیه است . کاپوچینو آلتونسا کمی از دو برند قبلی ارزان تر است . اما تفاوت چندانی در طعم و رایحه ندارد . چنانچه دو برند بالا را امتحان کرده اید و نیاز به تجربه طعم جدیدی از کاپوچینو دارید ، آلتونسا گزینه مناسبی برای شماست .

کاپوچینو دژاوو

رتبه چهارم بهترین مارک کاپوچینو به دژاوو تعلق دارد . این برند از قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر محصولات برخوردار است اما با این حال میتوان آن را جزو خوش طعم ترین و برترین این نوشیدنی ها در نظر گرفت .

خرید بهترین کاپوچینو

برای خرید برند های بالا کافیست با شماره های مندرج در تصاویر تماس گرفته و یا ایمیل و اطلاعات خود را در بخش کامنت ها درج کنید . در این صورت کارشناسان ما  در اولین فرصت با شما تماس گرفته و محصولات خریداری شده توسط شما را در کمتر از 24 ساعت ارسال خواهند کرد .

قیمت برند های کاپوچینو

در جدول زیر میتوان قیمت های روزانه بهترین برند کاپوچینو را در تعداد مختلف مشاهده کنید . این قیمت ها هر روز توسط ادمین آپدیت شده و با اطمینان خاطر میتوانید جهت خرید تماس بگیرید .

[ninja_tables id=”707″]

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”p” question-0=”بهترین مارک کاپوچینو چیست ؟” answer-0=”در حال حاضر به ترتیب سه برند گوددی ، تورابیکا و آلتونسا از بهترین مارک ها برای خرید کاپوچینو در بازار هستند .” image-0=”” headline-1=”p” question-1=”آیا برند های دیگری نیز وجود دارند ؟” answer-1=”بله برند هایی مانند اوت چوکو و دژاوو نیز جزو برند های معروف کاپوچینو هستند اما از کیفیت و قیمت کمتری برخوردار هستند” image-1=”” headline-2=”p” question-2=”از کجا میتوان محصول اورجینال این کاپوچینو ها را خریداری کرد ؟” answer-2=”برای خرید محصولات اورجینال گوددی ، تورابیکا و دیگر مارک های این نوشیدنی ها کافیست به سایت نسکافه آنلاین مراجعه کنید ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

5%
قهوه بلک کافی چنسینگ دار از محصولات شرکت کافه آرت از با کیفیت ترین قهوه فوری های موجود در بازار می باشد که می توانید از سایت نسکافه آنلاین تهیه...
5,500,000
5,200,000
تومان
/5
1%
کافی میکس تیمز عمده یک نوشیدنی محبوب است که از ترکیب قهوه  و شیر یا جایگزین شیر تهیه می‌شود. از ویژگی‌های اصلی و مهم کافی میکس شامل بسته‌بندی آسان و...
3,700,000
3,680,000
تومان
/5
6%
کاپوچینو کلاسنو عمده یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوشیدنی‌های قهوه در سراسر جهان است. این نوشیدنی اصلی ایتالیایی بوده و از ترکیب قهوه اسپرسو، شیر گرم و بعضی وقت‌ها از...
3,200,000
3,000,000
تومان
/5
16%
کافی میکس ترابیکا سوسو susu عمده محبوب است زیرا برندهای مختلفی از قهوه میکس سوسو در بازار موجود است که هر کدام فرمولاسیون و طعم منحصر به فرد خود را...
3,200,000
2,700,000
تومان
/5
single post instagram banner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *