footer cafemiks

آموزش تهیه هات چاکلت با شکلات

چگونه در خانه هات چاکلت درست کنیم ؟

طرز تهیه هات چاکلت به وسیله در شکلات در خانه . موضوع امروز مقاله ما در نسکافه آنلاین است . افراد بسیاری وجود دارند که در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان ، علاقه بسیار زیادی به نوشیدن هات چاکلت دارند . شکلات داغ نوعی نوشیدنی است که از ترکیب شکلات مایع به همراه آبجوش و یا شیر تهیه می شود .

عده ای از افراد تمایل دارند برای نوشیدن شکلات داغ ، خرید عمده هات چاکلت را انتخاب کنند . اگر شما نیز جزو این دسته هستید میتوانید با قیمت بسیار پایین به صورت فله ای و زیز قیمت بازار آن را از ما تهیه کنید .

اما اگر تمایل دارید شکلات داغ خود را در خانه تهیه و درست کنید ، با ما همراه باشید تا آن را به شما آموزش دهیم .

مواد لازم

برای تهیه شکلات داغ در منزل ، ابتدا مواد زیر را تهیه کنید .

  • دو فنجان کامل شیر .
  • شکر ، 2 قاشق غذاخوری.
  • کمتر از یک فنجان شکلات نسبتا تلخ و یا شیرین.
  • در صورت تمایل وانیل .

آموزش تهیه

توجه داشته باشید که جای شکلات می توانید از پودر کاکائو نیز استفاده کنید . اما Hot chocolate شما خوش مزه نخواهد شد . چرا که محلول بدست آمده غلیظ و خامه ای شکل نخواهد شد . همچنین در تکه های شکلات نوعی کره وجود دارد که طعم بسیار لذیذی به نوشیدنی شما خواهد داد . اما در پودر کاکائو اینطور نیست .

مرحله اول ، تکه تکه کردن شکلات ها

در اولین قدم شما باید شکلات ها را خرد و ریز کنید . بسیاری بر این باورند که شکلات را در شیر میریزیم . سپس آنقدر هم میزنیم تا ذوب شوند . اما در این حالت محلول یک دست و نرمی بدست نمی آید .

مرحله دوم ، گرم کردن شیر

پس از اینکه شکلات ها را ریز کردید ، شیر را بر روی اجاق گاز قرار دهید . منتظر بمانید به دمای 80 درجه سانتی گراد برسد . سپس گاز را خاموش کنید . از نشانه های رسیدن شیر به این دما برای تهیه هات چاکلت در منزل این است که حباب های کوچکی در کنار ظرف می جوشند . نکته مهم این است که نباید شیر شما جوش آید . چرا که محلول خوبی بدست نمی آید .

مرحله سوم ، ذوب کردن شکلات

حال شکلات ها را در داخل ماکروویو دهید . و برای مدت 30 ثانیه شکلات ها را ذوب کنید .اگر این زمان کافی نبود شکلات ها را هم زده و دوباره در ماکروویو قرار دهید .

مرحله چهارم ، مخلوط کردن شکلات با شیر

در مرحله آخر محلول بدست آمده از ذوب شدن شکلات ها را به شیر اضافه کنید و به خوبی آن را هم بزنید . هات چاکلت شما آماده است می توانید میل کنید .

افزودنی های دلخواه 

همچنین میتوانید در صورت نیاز ، کمی شکر به شکلات داغ خانگی خود اضافه کنید . اگر از شکلات های شیرین استفاده کردید نیازی به این کار نیست . علاوه بر این استفاده از مارشمالو و پودر وانیل نیز میتواند طعم بسیار بی نظیری به نوشیدنی شما دهد .

خلاصه مطلب 

در این مقاله نحوه درست کردن شکلات داغ را به شما آموزش دادیم . شما میتوانید تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید . همچنین به خاطر داشته باشید که نسکافه آنلاین اولین و بزرگترین سایت خرید و فروش انواع هات چاکلت های چوکولاتو ، اوت چوکو و سندی است . و شما میتوانید با قیمتی بسیار مناسب به صورت فله ای آن را از ما تهیه کنید .

5%
قهوه بلک کافی چنسینگ دار از محصولات شرکت کافه آرت از با کیفیت ترین قهوه فوری های موجود در بازار می باشد که می توانید از سایت نسکافه آنلاین تهیه...
5,500,000
5,200,000
تومان
/5
1%
کافی میکس تیمز عمده یک نوشیدنی محبوب است که از ترکیب قهوه  و شیر یا جایگزین شیر تهیه می‌شود. از ویژگی‌های اصلی و مهم کافی میکس شامل بسته‌بندی آسان و...
3,700,000
3,680,000
تومان
/5
6%
کاپوچینو کلاسنو عمده یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوشیدنی‌های قهوه در سراسر جهان است. این نوشیدنی اصلی ایتالیایی بوده و از ترکیب قهوه اسپرسو، شیر گرم و بعضی وقت‌ها از...
3,200,000
3,000,000
تومان
/5
16%
کافی میکس ترابیکا سوسو susu عمده محبوب است زیرا برندهای مختلفی از قهوه میکس سوسو در بازار موجود است که هر کدام فرمولاسیون و طعم منحصر به فرد خود را...
3,200,000
2,700,000
تومان
/5
single post instagram banner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *