footer cafemiks
نسکافه

آنالیز قهوه فوری برند نسکافه

آنالیز قهوه فوری برند نسکافه در “نسکافه آنلاین”

قهوه فوری برند نسکافه ، که توسط شرکت نسله ساخته شده است، یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای قهوه فوری است. این شرکت مجموعه‌ای از محصولات متنوع قهوه فوری ارائه می‌دهد که شامل انواع مختلف قهوه مانند کلاسیک، اسپرسو، کاپوچینو، لته و … می‌باشد.

نام این محصول که در دنیا شهرت پیدا کرده از ترکیب دو کلمه nestle و cafe تشکیل شده است. اولین برند قهوه فوری هم که به ایران وارد شد این محصول بود؛ به همین دلیل علاقه‌مندان به نوشیدن قهوه این اصطلاح را رواج دادند و امروزه قهوه فوری به نام نسکافه شناخته می‌شود. محبوب‌ترین نوع این نوشیدنی در ایران قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور می‌باشد که با بهترین قیمت به‌صورت فله ارائه می‌شود و کیفیت بالایی دارد.

انواع نسکافه چیست؟

Nescafe در واقع همان قهوه دم شده است که به شکل پودر قهوه درآمده و برای استفاده نیاز به دم کردن ندارد. تنها کافیست کمی از پودر آن را در آب جوش بریزید تا قهوه ای با عطر و طعم فوق‌العاده لذت ببرید. این نوشیدنی در دو نوع کلاسیک و گلد تولید می شود. مدل قهوه فوری کلاسیک به روش گرما و حرارت خشک شده و قهوه گلد فوری به روش انجمادی خشک می‌شود که عطر و طعم قهوه را بهتر در خود نگه می‌دارد.

مدل کلاسیک میزان کافئین بیشتری نسبت به گلد دارد؛ به همین دلیل طعم قهوه فوری گلد ملایم‌تر از کلاسیک آن است. با مقایسه موارد گفته شده می‌توان ادعا کرد در ایران محبوبیت Nescafe Gold از کلاسیک بیشتر بوده و این امر باعث افزایش قیمت مدل گلد نیز شده است. با این حال شما می‌توانید با خرید آن به‌صورت فله هزینه‌های خود را کاهش دهید.

بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده قهوه فوری

  • هند
  • برزیل
  • ویتنام
  • اکوادور

 نسکافه گلد برزیل

قهوه فوری گلد برزیل از دانه‌های قهوه عربیکا خالص برزیلی است که طعم تلخ، شیرین و شکلاتی دارد. این نوع کمی اسیدی است و با رایحه‌های آجیلی عرضه می‌شود. این قهوه با عطر و طعم دلپذیر در میان قهوه‌دوستان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قیمت این محصول به صورت فله تفاوت چندانی با بسته‌بندی‌ها ندارد. به علاوه با خرید این نوع کیلویی ارزان، می‌توان آن را مدت طولانی‌تری استفاده کرد که توجیه اقتصادی بهتری دارد.

نسکافه گلد اکوادور

قهوه فوری اکوادور از انواع قهوه روبوستا است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این نوشیدنی، عطر و طعم لذت‌بخشی داشته و طعم واقعی قهوه را برای شما تداعی می‌کند. قهوه روبوستا به علت تولید بیشتر نسبت به عربیکا و کافئین بالاتر، یک قهوه ایده‌آل است. رشد دانه‌های این قهوه در مزارع با ارتفاع پایین‌تر باعث شده تا این صنعت در اکوادور بسیار سودآور باشد.

خواص نسکافه گلد

  1. افزایش آدرنالین در بدن
  2. کاهش خطر ابتلا به بیماری های دیابت و پروستات
  3. درمان افسردگی 
  4. تقویت عملکرد مغز
  5. بالا بردن سوخت و ساز بدن
  6. بهبود سلامت کبد
  7. افزایش طول عمر 

با شناخت بهتر از انواع نسکافه دریافتیم که کشور برزیل و اکوادور کشور از دیگر رقیبان خود موفق‌تر بوده و قهوه، با کیفیت بهتری به بازار عرضه می‌کنند. اما خرید این محصول با قیمت مناسب‌تر در کنار کیفیت بالا یکی از فاکتورهایی است که همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل با خرید قهوه فوری نسکافه گلد اکوادور و قهوه فوری نسکافه گلد برزیل فله  می‌توان در کنار کیفیت، هزینه‌ها را نیز پایین آورد. در این امر فروشگاه اینترنتی “نسکافه آنلاین” شما را یاری می‌نماید تا با خیال راحت از نظر کیفیت، انواع قهوه‌های فوری را به صورت فله و کیلویی با قیمت ارزان تهیه کنید.

“نسکافه آنلاین”

فروشگاه ما همواره در تلاش بوده است تا بهترین و باکیفیت‌ترین قهوه و محصولات مربوط به قهوه را به مشتریان خود عرضه کند. ما باور داریم که کیفیت بالای محصولات، ارائه خدمات متنوع و ارتباط هدفمند با مشتریان مهمترین عوامل در توسعه و رشد کسب و کار است. با این حال کیفیت محصولات تنها شعار مجموعه ما نیست و تجربه چندین ساله تیم ما و رضایت مشتریان نیز گواه این امر می‌باشد.

جهت خرید خرده و عمده انواع قهوه، کافی میکس، هات چاکلت و کافی میت از طریق سایت “نسکافه آنلاین” اقدام نمایید یا از طریق شماره تلفن‌های زیر با ما درتماس باشید.

شماره تلفن :02155574427

شماره موبایل: 09127439496 (واتساپ و تلگرام)

جهت خرید به‌صورت حضوری نیز می‌توانید به فروشگاه ما واقع در : “تهران، میدان محمدیه، خیابان خیام جنوبی، کوچه آهن فروشان، پلاک 8” مراجعه نمایید.

5%
قهوه بلک کافی چنسینگ دار از محصولات شرکت کافه آرت از با کیفیت ترین قهوه فوری های موجود در بازار می باشد که می توانید از سایت نسکافه آنلاین تهیه...
5,500,000
5,200,000
تومان
/5
1%
کافی میکس تیمز عمده یک نوشیدنی محبوب است که از ترکیب قهوه  و شیر یا جایگزین شیر تهیه می‌شود. از ویژگی‌های اصلی و مهم کافی میکس شامل بسته‌بندی آسان و...
3,700,000
3,650,000
تومان
/5
6%
کاپوچینو کلاسنو عمده یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوشیدنی‌های قهوه در سراسر جهان است. این نوشیدنی اصلی ایتالیایی بوده و از ترکیب قهوه اسپرسو، شیر گرم و بعضی وقت‌ها از...
3,200,000
3,000,000
تومان
/5
16%
کافی میکس ترابیکا سوسو susu عمده محبوب است زیرا برندهای مختلفی از قهوه میکس سوسو در بازار موجود است که هر کدام فرمولاسیون و طعم منحصر به فرد خود را...
3,200,000
2,700,000
تومان
/5
single post instagram banner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *