footer cafemiks

فروش عمده قهوه فوری علی کافه Black gold ، دژاوو ، سندی

فروش عمده قهوه فوری علی کافه Black gold ، دژاوو ، سندی و تیمز

فروش عمده قهوه فوری را در این صفحه از سایت نسکافه آنلاین میتوانید مشاهده کنید . تمامی قیمت های درج شده برای فروش عمده قهوه فوری علی کافه Black gold ، سندی ، دژاوو ، آپدیت شده و به روز هستند . شما میتوانید پس از مشاهده قیمت روز ، سفارشات خود را از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در تصاویر و یا صفحه تماس با ما ثبت کنید .

لیست قیمت خرید قهوه فوری

تاریخ به روز رسانی قیمت ها 20 اسفند ماه 1402

** جهت خرید محصولات وارد فروشگاه شوید **

[Product_Table id=’2445′ name=’قهوه فوری’]

از آنجا که درخواست خرید و فروش این محصول بسیار بالا بود و بسیاری از عزیزان برای جویا شدن قیمت و هزینه این محصولات با ما تماس می گرفتند ، تصمیم گرفتیم که بخشی از سایت نسکافه آنلاین را به معرفی انواع برند و تعرفه های این نوشیدنی اختصاص دهیم . برند هایی که از محصول توسط ما به فروش می رسند شامل عنوان های زیر است که علاوه بر آن شما میتوانید قیمت آن را در جدول بالای سایت مشاهده کرده و برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید . کلیه سفارشات به سراسر ایران با بهترین قیمت فروخته و ارسال می شود .

فروش عمده قهوه فوری علی کافه بلک گلد 40 عددی

قهوه های فوری علی کافه مدل بلک گلد ، یکی از پر فروش ترین محصولات ما در بازار است . این برند از قدیمی ترین های این عرصه است و نیازی به تعریف و تمجدید ندارد . کافیست فقط یک بار مدل Black Gold آن را مصرف کرده تا از طعم فوق العاده پودر قهوه علی کافه شگفت زده شوید . فروش عمده قهوه فوری در بسته های 2.5 گرمی و قیمتی بسیاار پایین تر از نرخ بازار براس شما عزیزان در جدول بالای سایت عنوان کردیم . توجه داشته باشید که برای اطمینان خاطر شما از خرید علی کافه عزیزان کلیه قیمت های درج شده به صورت آپدیت شده و به روز می باشند .

فروش عمده قهوه فوری سندی بلک گلد 40 عددی

پس از علی کافه ، سندی نیز دیگر برند معروف فروش قهوه فوری است . این محصول نیز در سایت نسکافه آنلاین با قیمتی 100 درصد تضمینی و ارزان توسط ما به فروش می رسد و شما عمده فروشان و یا مصرف کنندگان عزیز می توانید تنها با یک تماس از طریق شماره های درج شده در تصاویر ، در کمترین زمان آن را برای خود و یا آشنایان تهیه و خریداری کنید.

خرید عمده قهوه فوری دژاوو بلک گلد 40 عددی

قیمت خرید عمده قهوه فوری در بسته بندی های گوناگون و وزن های مختلف در این صفحه از نسکافه آنلاین معرفی کردیم . این برند نیز دارای طعم منحصر به فرد و دلپذیر خود است که تهیه و خرید یک بار آن ، میتواند شما را به یکی از مشتریان دائمی و وفادار قهوه های فوری و آماده سایت ما تبدیل کند . ما همواره به شما ضمانت می دهیم قیمت های فروش فله ای و عمده پودر های قهوه دژاوو در این سایت ، کمترین و به صرفه ترین بوده و از طعم و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند .

قهوه فوری یا آماده چیست ؟

قهوه فوری (به انگلیسی : instant coffee) که به آن قهوه آماده ، قهوه محلول و یا اسامی دیگری مانند پودر قهوه نیز می گویند ، از نوشیدنی های بسیار خوش طعم ، دلچسب و خوش عطری است که در ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد و ما همه روزه تعداد بسیار زیادی را به فروش رسانده و برای مشتریان خود ارسال میکنیم .

اگر بخواهیم در مورد پودر قهوه آماده بیشتر توضیح دهیم ، طبق گفته ویکی پدیا ، این نوع قهوه به روش های گوناگونی مانند خشک کردن انجمادی و پاششی ، از دانه های قهوه سبز به صورت رست شده ، بدست می آید و به در برند های گوناگون به فروش می رسد .

علاوه بر روش های ذکر شده ، قهوه فوری به صورت “مایع گونه غلیظ” نیز تولید می شود . که این نوع از این نوشیدنی نیز علاقه مندان خاص  خود را داراست .

تاریخچه و قدمت این محصول

اگر به طور خلاصه بخواهیم در مورد تاریخچه این نوشیدنی توضیح دهیم ، باید بگوییم که قهوه آماده در سال 1980 توسط یک فرد نیوز لندی به نام دیوید استرنج کشف شد . البته بعد از دیوید استرنج ، افرادی دیگری نیز اختراعات مشابهی داشتند . و بازار این نوشیدنی را در دیگر کشور ها مانند ژاپن گسترش دادند . تا به امروز که قهوه فوری در برند های گوناگونی مانند sandy ، Alicafe و Dejavo به صورت تکی و یا فله ای و عمده به فروش می رسد .

خواص قهوه آماده یا instant

از خواص و فواید این قهوه نیز میتوان به کاهش احتمال مبتلا شدن به بیماری هایی همچون دیابت نوع دو ، اشاره کرد . چندی پیش نیز اخباری مانند سرطان زا بودن این نوشیدنی پخش شد که سپس توسط دانشمندان و تحقیقات صورت گرفته توسط آنان ، این شایعه قویا رد و باطل شد . و شما میتوانید با خیال راحت این محصول را که توسط نسکافه آنلاین به فروش می رسد خریداری کنید .

نحوه تولید و فروش این نوشیدنی

برای تولید و فروش این محصول به صورت عمده توسط کارخانه ها ، ابتدا دانه ای قهوه ی سبز را اصطاحا “بو داده” میکنند . که این کار باعث پخش شدن و احساس بوی خوشایند و واقعی دانه های قهوه می شود . سپس آن ها را خورد و ریز کرده و در آب آن ها را حل میکنند . در مرحله بعدی ، مایع را تا دمای 180 درجه گرم کرده و سپس در چندین مرحله ، خشک کرده که باعث به وجود آمدن یک پودر درآمده که در بازار به نام های قهوه فوری و یا قهوه آماده شناخته و فروخته می شود .

مقدار کافئین قهوه فوری

جالب است بدانید که مقدار کافئین این نوشیدنی نسبت به انواع دیگر قهوه مانند کاپوچینو و اسپرسو بسیار کمتر است و تقریبا معادل نصف و 1/2 دیگر نوشیدنی های موجود ، از کافئین برخوردار است .

نحوه خرید و مصرف

خرید و مصرف این instant caffee به این صورت است که این محصول در برند بسته بندی های گوناگون و برند های مختلفی مانند علی کافه ، دژاوو و سندی به صورت فله ای و عمده و یا تکی به فروش می رسد . سپس مشتری پودر خریداری شده را در آب جوش حل میکند و محلول بدست آمده را می نوشد . به دلیل این راحتی در مصرف و آماده سازی است که قیمت و فروش آن بسیار در بازار جهانی به خصوص در ایران خوب و پر طرفدار است .

شماره تماس و واتساپ: 96 94 743 0912

آیدی تلگرام :

NescafeOnlineCom@

آیدی اینستاگرام :

cafemiks.ir@

5%
قهوه بلک کافی چنسینگ دار از محصولات شرکت کافه آرت از با کیفیت ترین قهوه فوری های موجود در بازار می باشد که می توانید از سایت نسکافه آنلاین تهیه...
5,500,000
5,200,000
تومان
/5
3%
کافی میکس آلتونسا ۴۸ عددی عمده نوعی نوشیدنی است که با ترکیب قهوه، شیر و قند تهیه می شود. این محصول به دلیل وجود تمام اجزای لازم برای تهیه قهوه،...
4,050,000
3,940,000
تومان
/5
3%
فروش فومر نستله یک کیلویی عمده کارتن با بهترین قیمت خرید به صورت عمده و نکی در فروشگاه حضوری و اینترنتی نسکافه آنلاین با تضمین اصالت سلامت کالا و ارسال...
3,600,000
3,480,000
تومان
/5
6%
کاپوچینو کلاسنو عمده یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوشیدنی‌های قهوه در سراسر جهان است. این نوشیدنی اصلی ایتالیایی بوده و از ترکیب قهوه اسپرسو، شیر گرم و بعضی وقت‌ها از...
3,200,000
3,000,000
تومان
/5
single post instagram banner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *